System monitorowania i audytu wykonania procesu utrzymania czystości
Głównym założeniem systemu jest sporządzanie raportów czystości po sprzątaniu dworca kolejowego (może zostać wykorzystany również dla każdego obiektu lub miejsca). System został zaprojektowany dla firmy, która przeprowadza sprzątanie, natomiast korzystają z niego również pracownicy dworca kolejowego (obiektu). Po wykonanej pracy użytkownik firmy sprzątającej tworzy raport czystości wypełniając formularze przypisane odpowiednio do każdej ze stref obiektu. Każda strefa podzielona jest na odpowiednie sektory. Po wypełnieniu całego raportu dwa razy dziennie system oblicza średnią ważoną według różnych wag przypisanych do każdej ze stref. Jeśli średnia ta jest mniejsza od założonej wartości, zarządca firmy sprzątającej dostaje wiadomość e-mail oraz sms jako alert o niewykonaniu pracy w sposób właściwy. Firma sprzątająca ma wtedy czas na poprawienie wszystkich źle posprzątanych obszarów oraz wypełnienie raportu uchybień w strefach.
Szczegółowe funkcje sytemu zostały rozpisane poniżej.
Do dwóch głównych grup obsługujących system można zaliczyć:
- użytkownika - pracownika firmy
- administratora.
Najważniejsze funkcje systemu to:
Szczegółowe funkcje sytemu zostały rozpisane poniżej.
Do dwóch głównych grup obsługujących system można zaliczyć:
- użytkownika - pracownika firmy
- administratora.
Najważniejsze funkcje systemu to:
Administrator:
logowanie
włączanie/wyłączanie funkcji otrzymywania wyniku raportu poprzez wiadomość e-mail
administracja strefami
dodanie strefy
edycja strefy
usuwanie strefy
dodanie arkusza strefy
edycja arkusza strefy
usuwanie arkusza strefy
administracja użytkownikami
dodanie użytkownika
usuniecie użytkownika
edycja użytkownika
zmiana danych użytkownika
zmiana hasła użytkownika
zmiana firmy użytkownika
zmiana uprawnień użytkownika (nadanie praw administratora lub ich usunięcie).
Użytkownik 1 - pracownik firmy sprzątającej:
logowanie
tworzenie raportu (audytu) dwa razy dziennie z każdej strefy
tworzenie raportu (audytu) skonsolidowanego ze wszystkich stref raz dziennie
wypełnianie arkusza uchybień w strefach
przeglądanie dotychczasowych raportów (stref, skonsolidowane, uchybień w strefach)
drukowanie raportu ze strefy
drukowanie arkusza uchybień w strefie
drukowanie raportu skonsolidowanego
zaawansowane wyszukiwanie raportów
włączanie/wyłączanie funkcji otrzymywania wyniku raportu poprzez wiadomość e-mail
Użytkownik 2 - pracownik dworca kolejowego:
logowanie
przeglądanie raportów firmy sprzątającej (stref, skonsolidowane, uchybień w strefach)
drukowanie raportu ze strefy
drukowanie arkusza uchybień w strefie
drukowanie raportu skonsolidowanego
kontakt przez formularz z pracownikiem firmy sprzątającej
zaawansowane wyszukiwanie raportów
włączanie/wyłączanie funkcji otrzymywania wyniku raportu poprzez wiadomość e-mail
System:
automatyczne tworzenie raportów skonsolidowanych po wypełnieniu ostatniego wymaganego raportu dziennego
automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail do użytkowników którzy zaznaczyli opcję, że chcą dostawać informacje o raportach
automatyczne powiadamianie zarządcy firmy sprzątającej jeśli raport zakończył się wynikiem poniżej oczekiwań
tworzenie historii działań użytkowników